Glömt ungen?

När vi kör hem tvärnitar plötsligt en bil framför oss och kör in mot vägkanten och sen ser vi i backspegeln att den gör en u-sväng och kör tillbaka.

C utbrister:
- han glömde säkert sin unge i affären!
- hahahahahahahaha
- det är inte roligt (han kan knappt hålla sig för skratt)
- jo det är sjukt kul
- nä fatta paniken
- nä fatta vilka underbara ungar man kommer ha sen, så fort dom inte sköter sig kan man hota med att lämna dom igen
- det är ganska tur att vi inte ska ha några barn på ett tag...

Hahahaha är det bara jag som tycker det här är lite roligt?
Vad gör man? Tänk om man glömmer kvar ungen i affären och kommer på det halvvägs hem?
Eller om man varit och handlat, packar in allt i bilen och åker iväg och sen upptäcker man att ungen inte sitter i bilen...

hahahahahaha

det är som C säger, tur att vi inte har några planer på att skaffa barn!

Kommentarer
Postat av: Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Jag skulle då aldrig glömma mina barn i affären, hur trött jag än hade varit. ;)

2012-03-15 @ 20:57:19
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0